Saffron ♥

Morsning-korsning! Eller det passar kanske bättre med lunching-punchning? ;)
Helt underbart. Jag har inget bestämt idag. Inget krävande i allafall. Antagligen så kommer jag kika på några avsnitt av Onte tree hill och sen har jag tänkt att baka saffransskorpor. Men det viktigaste av allt! Nooooooora kom hem igår. Min fina vän som i två månader seglat runt de sju haven! Hon går nämligen på seglande gymnasiet på Öckerö. Eftersom vi bor i samma hus hon och jag så har jag bestämt att vi ska hänga idag. :D
'
Ännu en gång vill jag säga att det är sjukt underbart med en ledig dag. Jullovet kom i rätt tid. Jag hade inte orkat många dagar till i skolan. Ledighet är vad jag behöver! Och det är också vad jag fått! :D
Ha en fin dag sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0