Lazy ♥

Hej-hopp!
Befinner mig i soffan med Madde, vi båda är små sjuklingar. Det har varit en lite konstigt dag faktiskt. Imorse mådde jag skit men jag gick ändå till skolan. Efter första lektionen har vi två timmar lång håltimma och den hade jag tänkt att spendera på att sova men uppehållsrummet Högen som vi kallar det var stängt. Rövhål tänkte jag då och var nära att ta till lipen haha. Och som jag skrivit tidigare gör vi inget vettigt på de flesta lektionerna. Men den sista lektionen idag var väldigt viktig typiskt. Som lösning gjorde jag så att jag sjukanmälde mig alla lektioner förutom den sista, sen gick jag hem till Madde som också var sjuk och var där tills jag gick tillbaka till sista lektionen. Hemma hos Madde åt vi (eller jag) wienerbröd som jag köpt med mig på vägen dit. Vi kikade även några avsnitt av One tree hill och en sen tittade vi på en sjukt sorglig men fin film som heter Charlie St cloud.
'
Ska vara lite social med Madde nu. Vi ska ha en väldigt slapp kväll framför One tree hill och te för att kurera oss. Den här förkylningen vill jag inte ska stanna kvar hos mig!
Två härligt slitna bilder på mig. Men det bjussar jag på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0