Äckel...

Ligger just nu och jäser i soffan. Jag, Nora och Tove har ätit alldeles för mkt pizzabullar och halloncheesecake... Varför lär jag mig aldrig att äta med måtta? Måste verkligen ta tag i detta nu. Även om det är gott är det fan inte värt timmarna efteråt. Illamående och ångest? Nej tack!

Jag menar verkligen inte att jag ska sluta äta godsaker. Det kommer aldrig funka i längden men att tänka efter innan jag tar den där sista pizzabullen elr sista kakan. Det är något jag seriöst ska börja med! Nu!

Tove klagar på ryggsmärtor och Nora är trött men jag vill gå ut på en liten promenix och få luft. Ingen långpromenad men en liten luftrenare... :) Aja jag får väl lägga m,ig och sova äcklig så tar vi tag med det nya livet imorgonbitti!

Angående morgondagen. Just nu är det ju Gbg Horse Show här så jag och min kusin Helena ska gå imorgon. :)
Tyvärr har vi inga biljetter men det fixar sig... ;)

Hoppas ni har en mysig fredag... Puss..!

Här har vi boven.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0