Dag 1 i lägenheten.

Idag är det min och Maddes första dag i lägenheten och på våra praoplatser. Jag praoar på ett kafé som är jätte mysigt och det var superkul idag! :)

Och det är supermysigt att vara här i lägenheten. Allt är lungt och det är inga jobbiga ljud, och det som är bäst är att vi bestämmer allt själva! Exempelvis maten.. Vad som visas på tv...Ni vet sådana saker! ;)

Just nu puttrar råriset för fullt och jag ska snart börja steka kycklingen.. Sen är det bara att slänga ihop en härlig sallad. För att det inte ska bli så torrt köpte vi också en creme fraiche med smak av paprika och chilli. Vilket jag tror blir mummakardenunna! ;D

Oops, I better go and put the chicken in the stekpanna! See ya later.. Och ni... kom ihåg att simma lugnt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0