Dag 2-Tisdag

Godmorgon. Madde sprang iväg till spårvagnen för ett tag sen medans jag som inte börjar förrens kl:10 sitter kvar här i lägenheten och äter frukost! Men jag ska inte göra misstaget som jag gjorde igår. Jag litade lite för mycket på att spårvagnarna gick som de skulle.. det skulle jag dock inte gjort. Ingen spårvagn dök upp och jag väntade och väntade.. Tillslut fick jag börja gå istället. Och eftersom jag stått där och väntat så länge kom jag 5min försent till praon men det gjorde som tur var inget! :D

Nu är det nog bäst ifall jag gör ett litet ryck här men vi hörs när jag och Madde kommer hem. Jag slutar vid 15 idag så jag kommer hem lite tidigare än vanligt! :)
Ajuste, nu kom jag på en sak. Ikväll är det träning så vi åker inte hem till lägenheten utan vi åker direkt hem  till "landet och bondgårdarna" igen... ;) Fast det blir direkt en buss till Göteborg igen efter träningen!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0