Dag 4 - Torsdag

Idag är inte en lika bra dag som igår. Madde är magsjuk och kan inte gå till praon, jag som sovit brevid henne hela veckan och i princip varit med henne hela tiden kan ju redan vara smittad så jag kan inte heller gå till praon idag och imorgon. :(

Vi får hoppas att jag håller mig frisk iallafall. Men jag är ledsen över att jag inte kan gå till praon för jag tycker verkligen det är kul och man lär ju sig ngt nytt varje dag så jag hamnar ju efter för varje dag... vi får helt enkelt se hur allt blir! :)

Nu ska vi försöka plugga lite här i sjukstugan.. Laters...! <3


Ungefär såhär kände jag när Madde väckte mig och sa att hon spytt..(gammal bild)

Ännu en bild som visar hur jag kände när hon sa att hon var magsjuk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0