*....Fredag.... *

Godförmiddag alla sötnosar där ute!
Blir ingen prao för mig idag heller.. Vilket suger. Men jag laddar inför Måndag. :D Fast det är ju lite tävlning mellan mig och den andra praktikanten så jag undrar om hon visat framfötterna nu när jag inte varit där? Haha, nejdå. Den andra tjejen som också praktiserar där är jätte sjyst och heter Greta. Jag tycker mest synd om henne, ifall det blir massor att göra nu när hon är själv.. :(

Dagens planer är iallafall klara. Madde åker hem i eftermiddag och för mig blir det myskväll med Tove och Nora. :)
Men nu har jag, Nora och Madde precis käkat lunch som bestod av en grönsakssoppa som jag gjort! :) Den blev helt okej.. Smakade gott men såg ganska mysko ut. Men så blir det när man testar nya recept. Det är det som är roligt att testa och prova nya recept! Och jag älskar det oändliga utbudet som internet har... Just nu är jag mycket på en sida som heter "Tasteline" som är skitbra!

Nu väntar det traditionella efter lunch fikat! :) Idag blir det en cheesecake som jag gjorde igår klockan ett på natten.. Hoppas inte jag störde grannarna bara! ;)

Puss...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0