Ge mig vår & sommar.. NU!!

Ojojoj, jag kom precis hem från Göteborg efter en riktigt busvädersdag! Nästa vecka börjar min prao som kommer pågå i två veckor. Under en veckas tid ska jag och en kompis bo hos min syster i stan så vi var där och lämnade väskor åså idag.

Egentligen skulle jag och Madde vara hemma idag och titta på Melodifestivalen. Men vi missade bussen pga förseningar i spårvagnstrafiken... Så vi fick stanna hos min syster och titta på Melodifestival där istället. Eller vi vi tre gick hem till min kusin Anton som bor i närheten av min syster och käkade jätte god tacos som han lagat! :D

Nu är jag superdupertrött och ska krypa ner i sängen och soooooooooooooooooooooooova.. ;)

Puss och godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0