Like the old days.. ;)

Haha, naj! Jag ska inte börja tappa taget nu. :) Måste bara komma in i det igen.. Om ni undrar vad jag pratar om är det min ur-usla uppdatering de senaste dagarna..  Men jag kan berätta att jag och lovely syster såg Avatar igår och att den var SUPER-DUPER-DUNDER-MEGA-BRA. Både jag och syster vill nu vara avatarer och leva med Av'i folket! :) Hon har faktiskt nästan gett upp sin dröm om att bli en älva... ;) <3

Nu ska jag och Madde se på One three Hill men jag vet faktiskt inte ifall jag är så förtjust i den serien. Jag är nog lite mer Gossip Girl och Sex And The City-tjejen. But I will give it a try! :D

Hoppas ni mår bra alla underbara!


Och förresten, jag har börjat Twittra... Haha. Jag är nog den sista personen som börjar och jag trodde ärligt talat inte att jag skulle börja.. Att skriva två meningar var inget som lockade, men vi får se hur detta blir!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Söt bild. :)

2010-02-18 @ 13:34:28
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0