Lördag <3

...Eller det är lördag idag va? Jo, det måste det vara för igår var det Let's Dance och det är på fredagar.. :P Ibland tappar jag minnet helt och hållet alltså!

Idag är det LÖRDAG och jag ska snart dra ner till stan och träffa Helena. Vi ska gå på Horse Show idag! :) Men just nu sitter jag här i lägenheten i min ensamhet och lyssnar på "Enya- Only time".. Haha. Lite tragiskt kanske men jag tycker faktiskt den är riktigt vacker. :) Tyvärr kan jag inte sitta här i soffan och slappa så länge till. Jag åker nämligen hem från lägenheten idag och imorgon kommer min syster hem från Berlin och då vill jag att den ska vara fin och städad. För det är verkligen snällt av henne att ha lånat ut sitt hem i en vecka.. Det har varit underbart att slippa pendla från praon och hem två timmar varje dag. Tyvärr kommer vi behöva göra det nästa vecka. :(

Opps nu har jag bråttom, bråttom, bråttom! Vi höres ikväll. Puss....!


Kommentarer
Postat av: Leifalisha

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-08-27 @ 14:56:56
URL: http://leifalisha.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0