Måndag- LOV!

Idag är det första dagen på vårat älskade LOOOV! Underbart må jag säga.. Fast helgen har varit hur mysig som helst! I fredags hade ju mamma och jag myskväll.. och i LÖrdags så var jag hemma hos systern min och vi käkade Tacos och marängsvisch.. Stavning? Aja, igår så kom Mami och Papi hem till Agnes påå lunch vilket var supertrevligt. Och som en härlig avslutning på helgen gick vi på poweryoga. :)

Nu har jag som vanligt jätte bråttom, jag ska ta bussen till stan med fina kusin Helena. Vi ska se på  bio. :) Vi får se vad som händer ikväll. Har för tillfället inga planer. Men imorgon ska jag och sytern min gå på Avatar i 3D :D:D
Och eftersom det är fettisdagen imorgon ska vi äta semlOR! ;D

OKidoki nu ska jag springa iväg till bussen! Puss och kram <3

Här är en bild på mig och Helena från i somras när vi var på Orust! <3

Ännu en mycket smickrande bild på oss två! :)<3

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0