Move your'e body!

Heej, idag har varit en terrible day! Eller den har inte varit dålig elr så men jag har varit en zombie hela tiden. Trött och snurrig är inte så jag vill känna mig, och det är faktiskt ganska konstigt att jag är så trött som jag är, för efter åtta timmars sömn borde man vara hyfsat pigg? Men jag vet inte..

Vår sista lektion var Elevensval och jag har dans men jag gjorde så gott jag kunde. Just nu dansar vi till Pussycat Dolls - Jai Ho. Och nu märker jag att det börjar bli bråttom för fotbollsträningen börjar om en halvtimma och jag måste hinna byta om. :)

Önska mig lycka till, detta är nämligen första grus/utom-husträningen för iår! :D Vilket betyder att de närmaste veckorna kommer vi ha fys-träning varje träning... (inte kul)

Oops, nu blir jag sen. Hörs senare.. Lovelove <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0