Ny månad & Nya tag!

Hej bloggen!
Det har gått alldeles för lång tid nu utan att jag uppdaterat dig.. Men nu ska det banne mig bli ändringar på det! Jag vet inte varför det blev som det blev, men när man väl kommer in på ett dåligt spår är det svårt att ta sig ur. Jag har hela tiden sagt till mig själv, nu sätter du dig och skriver.. Och sen så känns det som att det inte finns ngn tid till det och jag vill ju att det ska vara ett bra inlägg. Inget hafsigt.

Nu när jag tittar ut genom mitt fönster ser jag ett underbart vackert vinterland. Dock är inte himmelen så klar & blå som den brukar vara med det kommer nog!
Denna helgen har varit supermysig men det har dock varit alldeles för mycket sötsaker för min del. Varken min mage, eller hela min kropp mår bra av det så nu är det nya tag alltså! Poweryoga ikväll och imorgon börjar nya livet. Utan pannkakor med sylt & grädde, Utan semlor och UTAN allt som har med bröd att göra.. Min mage blir verkligen helt flippad!

Angående bloggen så vill jag fixa en ny header, en lite mer vintrig med glitter och snö! Den headern jag har nu känns lite för höstig och tråkig. Men då gäller det att jag tar tummen ur röva och att jag går ut och tar lite kort. Det ända som egentligen stoppar mig är att jag inte har ngt bra program på datorn som jag kan fixa en snygg header i... Men det löser sig! :D 

Puss och kram// Signe  <3

( tyvärr dampar min dator så jag kan varken ladda upp bilder här elr på bilddagboken)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0