"Skol-bio"

Heej Sunshines!

Idag såg vi på bio med skolan, vi såg "Prinsessa". Jag har redan sett filmen men den är så jäkla bra att det inte gjorde ngt!

Men det var lite tråkigt att alla inte riktigt kunde hantera att tjejen som spelade huvudrollen var ganska stor, självklart kom massa dumma kommentarer och skratt... Så jävla onödigt. Jag tycker tjejen som spelar huvudrollen är sjukt modig som vågar. Hon har antagligen haft svårt med sin vikt hela livet och mår antagligen inte heller toppen över det. Men att hon ändå vågar spela en sådan här personlig och vågad roll tycker jag är coolt!

Så om ni ska se film ngn gång tycker jag ni ska se Prinsessa, kanske ingen PANG-film men ändå väldigt fin och sevärd! :D
Slänger upp trailern här nedanför. :)




Kommentarer
Postat av: Abeljohanna

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-03-17 @ 09:24:03
URL: http://abeljohanna.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0