* Sweet Dreams *

Godnattis!*

Träningen var minst sagt JOBBIG! Bara massa spring, rusch, styrka, spring, stretcha.. Om och om igen.. :) Men nu känns allt bra igen. Det är kul att något som känns så jäkla jobbigt går över så fort. Det är sjukt hur snabbt kroppen återhämtar sig egentligen? Och att när man känner att "nu spyr jag" eller "nu ramlar jag ihop", så orkar man fortsätta... Man bara gör det, tycker det känns bajs, men sen tar det en halvtimma- tjugo minuter och så är allt bra..?

Ganska konstigt egentligen. Men jag känner redan nu hur svårt det kommer vara att gå imorgon. Jag kommer få rida på Noras rygg imorgon till skolan! :) För det kommer hon nog tycka om.. eller inte.  Men nu ska pappa förhöra mig på engelskan som vi har prov på imorgon.

Ta hand om er och drömm sött & vakna törrt! :) Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0