Typiskt!

Hejhej. Jag är verkligen helt slut! Idag, på praoen har jag bara städat och städat och återigen städat... Men jag har inte tråkigt elr så men det tar på krafterna. Jag hade velat fixa mer med maten åså. Igår fick jag ju göra mackor men det blev inte så idag. :( Och sen är det ju alltid kul att exempelvis få lära sig göra kaffe elr något. :)

Jaja, vi får se hur det blir. Vad som än händer så vet jag en sak säkert, att jag kommer vara expert på att städa efter dessa veckor. Att lära sig städa var kanske inte mitt mål men det är ändå bra erfarenhet! ;)

Och vet ni ngt som är riktigt typiskt? Urk säger jag bara! Jo, jag och Madde hade planerat så bra och fint. Vi hade tänkt vara så duktiga att åka hela vägen ut hit från Göteborg bara för att träna och sedan åka tillbaka. Det kan man kalla ambitiöst! Men nu när vi väl är här så ska vi tydligen inte träna just här utan vi ska åka ngn annanstans för att vår plan inte är skottad! Därför kommer träningen bli försenad och jag och Madde som planerat att vi skulle ta 9 bussen och hade behövt gå tidigare hinner då bara vara med på träning i cirka 30 min! Vilket känns jävligt meningslöst om ni förstår vad jag menar. Så nu ska vi ta tåget in till stan igen utan att ha tränat.. Haha. Vilket misslyckat mission! :D

Det var iallafall kul att krama om Mami & Papi lite. Saknar dem redan! (L)

Härlig sommarbild på Bältesspännarparken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0