2009....2010?

HERREGUD! 2009 är över och nu är det 2010. Helt sjukt.. Men samtidigt har jag inte märkt ngn större skillnad. ;)
För mig har 2010 börjat bra, förutom min förskylning som nu börjat smyga sig på.. Det får jag iochförsig skylla mig själv för. För jag har nästan bara umgåtts med förskylda människor det senaste!

Nyårsafton var väldigt lung men mysig. Jag, Nora och Madde var hemma hos mig. Vi tog det som sagt väldigt lungt, vi gjorde glass i alla möjliga smaker. Sen spelade vi spel och tittade på film. Men vid tolvslaget gick vi ut och tittade på alla fyverkerier, dock hade vi inga stora raketer själva utom vi hade bara små smällare men det räckte gott och väl! :D

Så jag hade en väldigt mysigt och trevlig nyår! OCh en början till det nya året 2010!

Hoppas ni hade en lika trevlig nyår.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0