Dennism ♥

Vill ni veta en helt sjuk grej? Eller skit samma. Ni får veta ändå! Kommer ni ihåg att jag gjorde en fotografering för ett tag sedan? Killen som fotade heter Kristian. Och idag när jag gick in på min facebook såg jag att jag fått ett meddelande från en kompis. Där stod det typ såhär: Va fin bild på dig som Dennis M lagt upp. Jag blev liksom helt iskall i magen elr något.. Haha. Kallsvettig och nervös gick jag in på DennisM's blogg och kikade. Och titta där! Dennis hade lagt upp några bilder som Kristian har tagit. (Blandannat den bilden på mig här ovan) Fotografen kristian som fotade mig för ett tag sedan ska alltså fota Dennis M! (Han driver en av sveriges största bloggar och jag tror det är den största gaybloggen i Sverige.)
Det känns faktiskt ganska overkligt att jag är med på hans blogg. Haha. Lite töntigt att jag tycker så men detta är enligt min åsikt jävligt coolt! Jag har läst hans blog i över ett år nu. Och helt plötsligt är jag med i den... Insane!

Dett gjorde min dag, verkligen! Tack Dennis! :)

Kommentarer
Postat av: madde

Vad kul för dig gumman! :) <3

2010-07-30 @ 21:14:54
URL: http://madeleinesoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0