Eclipse ♥

Go-morgon i stugan!
Idag mår jag helt fangtasia men jag är samtidigt lite små-deppig över det halvtaskiga vädret... Det är väldigt grått och molnigt och det duggar lite smått, men det är fortfarande ganska varmt i luften. Men som tur ä drabbar det inte mig.
Idag ska jag och Madde på ECLIPSE. Ganska perfekt egentligen. För nu missar vi inte ngt, det hade känts lite hemskt att gå på bio om det var strålande sol och badväder ute. Åh vad mysigt det kommer bli! Jag har verkligen sett fram emot den här filmen. Det känns helt sjukt att jag, när jag läste alla böcker i serien, var helt deprimerad över att det skulle ta så långt tid tills filmerna skulle komma ut. Men se så snabbt allt gått! Underbart!
Här är ett utdrad ur ett inlägg jag skrev när jag läst ut alla böckerna och var lite självmordsbenägen fjortis... Haha.


2009-03-14
God Kväll bloggen.

Jag är lite deprimerad just nu. För nu har jag läst ut alla twlight-böckerna oc jag vet inte vad jag ska göra nu. Jag får väl otåligt sitta och vänta tills alla filmer kommit ut eller något. Men ja är iallafall glad över slutet. Jag tycker det slutade helt perfekt, vilket är bra, det hade varit fruktansvärt jobbigt om det hade slutat på något annat sätt. Men för dom som inte läst böckerna så säger jag bara LÄS. Jag har läst många böcker (för jag älskar skönlitteratur) och denna serien är lätt den bästa jag läst. Man blir  skänslomässigt berörd och allt är så verkligt, som om det vore självklart att det verkligen finns vampyrer,varulvar m.m. Jag är iallfall säker, men jag ska inte tänka på det för mycket tror jag för då kommer jag bli mer mörkrädd än vad jag redan är, och jag lovar jag ÄR verkligen mörkrädd. HAha, nästan skrattretande faktiskt,jag fattar inte hur jag kommer klara mig sen när man ska bo i egenlägenhet åså. Naj, jag får bo i ett kollektiv...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0