Feriepraktik ♥

Hallojsan! Ingen vidare uppkoppling idag alltså! Men jag har inte riktigt haft tid eller ork. Klockan ringde ju strax innan sju och då vart det bara hoppla upp ur sängen och rätt in i duschen! Även om jag stressade som en dåre kom jag någon minut sen första dagen på min praktik. Bra där Signe... Inte för att jag fick någon skit alls för det men man skulle kanske gjort ett bra första intryck genom att komma i tid? Hmm, imorgon SKA jag vara där prick tio i åtta. Promise! då räcker det att jag går hemifrån halv åtta. Egentligen kan jag ju ta moppen men nej bara för att jag kan betyder det inte att jag måste. Vardagsmotion är den viktigaste motionen, och man vaknar bättre med en frisk morgonpromenad. :)

Men hur var min första dag på Ålderdomshemmet då? Haha. Jodå, den var helt chill faktiskt. Ganska så mysigt och sjukt avslappnande effekt. Ha! Jag menar, allt går så himla långsamt för de äldre så man blir liksom lugnet själv... Vilket är ganska skönt om man annars är väldigt stressad. Det jag sysslat med är typ att göra mackor, servera frukost, diska och hjälpa personalen med olika saker. Det har varit superlugnt idag. Och på den avdelningen jag jobbar på bor det bara 6 personer vilket är ganska få. Men alla är lika söta! :)
Under eftermiddagen och kvällen har jag varit hos min söta kusin och moster med mami! :) Alltid lika mysigt!
Nu ska jag sova, är helt slut. Men vi höres tomorrow min damer och herrar! Sov så gottis!♥
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0