Gamlingar och kalas ♥

Hejhopp i stugan!
Jobbet gick finfint. Pratade extra mycket med en liten tant idag. Hon är lite olycklig och undrar varför hon sitter på ett fängelse. :( Men idag var hon på glatt humör men som sagt, jag jobbar på demensavdelningen. Då kan samma fråga och mening komma om och om igen. ;)
När jag slutade hämtade papi mig och så åkte vi och hämtade Agnes (syster). Därefter var det bara att brumma iväg till släktkalas! Min kusse Alfons har fyllt hela 17 år! Massa grattis!!! :D
Idag slutar fotbollsuppehållet och istället börjar hårdträningen. Säsongen börjar ju snart och då måste vi vara i toppform! ;) Träningen börjar klockan sju så jag och Agnes ska försöka hinna med en liten powernap innan vi drar iväg. Det behövs om man säger så!
Linne: GinaTricot
Jeans: Monki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0