Godnatt ♥

Hejsvej! Jag hann bara lägga upp dagens outfit förut. Jag och Nora kom hem från gbg strax innan 18.00 och vår träningen börjar vid 19.00 så jag hade lite bråttom. (Träningen började för övrigt tydligen halv sju, typ sommartid elr nått...) Aja. Nu ska iallafall berätta om min lilla dag. :)
Jag åkte in till stan med Nora, Maja och Jessica (c elr k?) vid 11, där myste vi runt och checkade lite rea. Lovely. Jag hittade ett par lite små-udda shorts som jag tittat in på Monki ganska länge och jag hittade också en supermysig stor tischa. ;) Jag hade också kvar pengar på mitt presentkort på Åhlens så jag var bara tvungen att köpa ett fint läppstift... Färgen heter "Blush" och jag har det på läppar på bilderna nedan... Kommer från MUA.
Sedan när shoppingen var avklarad köpte jag och Nora varsin grov scones med tillbehör på espressohouse. Mums fillibabba! De andra två torrbollarna köpte frukt. ;)
Nu efter kvällens väldigt flummiga fotbollsträningen har jag suttit och pluggat, pluggat och pluggat. Dt börjar nämligen dra ihop sig nu. Snart är det dags för det slutgiltiga teoriprovet. Fyfan. Jag är så sjukt nervös. Det är så jävla svårt. Men imorgon ska jag åka in till trafikskolan och göra massa förberedande tester som man kan göra gratis. Det är jättebra för då får man en uppfattningen om hur provet går till och hur frågorna är uppbyggda och hur dem ställs. Så det blir 11 bussen till stan imorgon igen för min del. Jag tänker att jag sitter och pluggar på trafikskolan i ca två timmar... Därefter ska jag på släktkalas! :) Min kusin fyller 18 år. Stor grabb nu.
Jaja, det är väl dags för sängen. Imorgon väntar en lååååång dag av maaaaasssssa pluggande! Hej sommarlov!
När man sitter i en bil påväg till en festival, har en kamera i handen. Vad gör du då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0