Home sweet home ♥

Yes!
Vi har haft en fantastisk vecka. Men jag måste säga att jag är oehört glad över att vara hemma igen. Liksom, borta bra men hemma bäst, den frasen passar in på hur jag känner.

Vi kom hem inatt och då vart det bums i säng. Sängen var otroligt skön, för första gången på en vecka kröp man ner i en sval säng. Det var minst 30 grader hela dygnet runt i stugan. Som i en bastu.
Jag vaknade vid halv tolv imorse och gick upp och mumsade frukost. Sedan har dagen flugit på. Först gick jag en promenix med Maddisen runt samhället. Sedan åt jag lunch och drack te med pappsen. Och efter en låååång dusch med en stor och behövlig trimmning känner jag mig nu som en ny människa! (nästan)

Idag börjar också mitt nya liv, utan socker. Den, eller de senaste veckorna har jag ätit så mycket skit och onyttiga saker. Det mår jag varken psykiskt eller fysiskt bra av. Så nu är det slut med dessa fassoner!
Jag har en plan, och såhär är den tänkt att se ut: En lång promenad om dagen + den ordinarie fotbollsträningen (två gånger i veckan plus match). Inga sötsaker, godis eller kakor, men jag får ha EN dag i veckan då jag kan släppa  alla hämningar och äta vad jag vill. Och hur mycket som helst. Annars kommer detta inte funka! Haha.
Så here comes the new but old me and I'm back in the game så att säga.

Men tillbaka till peace and love. Jag har fotat som en galen papparazzi hela veckan och dessa underbara bilder kommer ploppa upp här på bloggen de närmaste dagarna. Så håll utkik! ;)


Ett litet smakprov...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0