Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ♥

YESYESYESYESYESYES!!!!!! Jag klarade det. Jag klarade det. Körkortet är mitt. Även om jag ser ut som en flane på bilden. Fy fan va skönt detta känns! Allt är över. Nu kan jag glida runt helt lagligt. Utan att vara rädd för att försäkringar inte ska gälla. Eller att bli stoppad av polisen för olovlig körning... :P
Jag är så jävla lättad över att allt är över. Så sjukt stolt över att jag klarade det som jag inte trodde jag skulle klara. Men om jag inte skulle ha klarat det, då hade jag blivit fruktansvärt besviken på mig själv. Nej, det hade fan inte gått alltså!

Jag har blivit hembjuden till min syster och hennes pojkväns lya på middag ikväll. Blir lite utav ett firande... :)
Vart jag sover inatt är dock lite osäkert. Men jag och Nora ska på en liten cykelhajk imorgon så jag tror det lutar åt att jag åker hem från stan sent ikväll. Eftersom vi åker ganska tidigt imorgon bitti.
Men jag ska snart ta bussen för att möta sis i stan. Och imorgon fnns ingen tid att packa så jag måste fixa det nu. Vi hörs imorgon bitti!
Längs Borlänges gator... ;)

Kommentarer
Postat av: aGNES

grattis!!!!!!!!!

You know you are the best!!!!!!!

Iaf...GLÖM inte en tröja till mig, busväder ute:(



Pussss <3

2010-07-08 @ 13:06:17
Postat av: emma lennartzon

Grattis signe, gud va kul! :D<3

2010-07-09 @ 10:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0