Jaha, vad nu då? ♥

Nu har jag suttit här ett tag. I vardagsrummet med en kopp te, en skvallertidning och lyssnat på traditionel Jazz. Väldigt skönt och avslappnande. Men nu börjar det krypa i mig lite. Nu måste jag hitta på något att göra.
Kanske ska fortsätta med en liten renovering av mig själv... Jag hann inte fixa naglarna igår. Fast egentligen skulle jag vilja gå ut på en promenad, men vädret tillåter inte det.
Ajuste, btw. Igår hyrde jag och Madde två filmer, Sherlock Holmes och Alvin och gänget 2! Haha. Vi hann bara se alvin och gänget innan hon skulle hem, men jag och pappa såg på Sherlock Holmes lite senare. Den var ruskigt bra! Spännande, rolig och väldigt underhållande. Rekomenderas! Och att Jude Law är en riktig HETING gör inte saken sämre...♥
Hoppas ni får en fin dag och att ni har något roligt att spendera dagen på! Annars kan man ju som jag, sitta och lyssna på jazz... Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0