Livet leker ♥

Körkortet är mitt. Sommaren är här. Sommarlovet är långt. Människorna är underbara. Vad mer kan man önska?

Fyfan vad allt är just nu. Allt är nästan helt perfekt. Vilket är tur, för i längden skulle nog ett helt ultra-perfekt liv bli ganska långtråkigt. I dag har vi haft en ubermysig dag här i Varberg. Först åt vi en supergod lunch, linsoppa och bröd. Därefter cyklade vi ner till affären (fan va jag älskar supermarkets) och köpte massa mat inför resterande dagar. Sedan tog ci cyklarna ner till havet och mötte upp en kompis som av ren slump bor på campingen för tillfället. Det var faktiskt helt okej i vattnet, jag är som sagt en badkruka. Jag har blivit det med åren.. ;)

Väl hemma fixade jag en supergod sallad med bönor. Och nu har vi suttit på uteplatsen med massa fika, te och kaffe. Bara myst och spelat kort. Jag tror dock att sängen kallar om en stund. Imorgon ringer klockan 9.00. Vi tänker inte spilla någon tid. Morgondagens planer är att först gå en morgonpowerwalk, därefter cykla ner till stora torget och gå på marknad. Och därefter åka till havet och steka. Det ska bli superväder imorgon! Tummen upp!
'
Maaaaaaaaaaaat
powernaaaaaaaaap
Haha, axel tvingade mig att lägga upp denna spinkybilden.. Haha, lilla spetan där!
Puss och godnatt på en fantastiskt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mikaelina

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-02-03 @ 10:01:09
URL: http://mikaelina.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0