Onsdag ♥

God morgon fina härliga onsdag! Idag är jag trötter men ändå inte. När jag vaknade av ringisklockan var det inte alls jobbigt att stiga upp. Men nu när jag sitter och äter frukost känner jag hur tröttheten smyger sig på... :
Idag ser min dag ut sågär:
  1. Jobba jobba joooobba!
  2. Åka till stan och träffa Lovisa
  3. Åka till morbror och fira födelsedag
  4. Åka hem och sova
Där har vi den... ;) Skönt nu behöver jag inte fråga hur jag ska fördriva min tid under dagen... ;)


Idag springer jag runt i denna blusen och en svart långkjol från Lindex! :)

Kommentarer
Postat av: Antisaster

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-07-29 @ 09:42:43
URL: http://antisaster.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0