Onsdag ♥

Idag är en sådan dag då man inte orkar ett skit. Då man är trött och hängig även om det händer kul saker. Denna dag började med att jag och systern min gick en powerwalk runt samhället. VARMT! Sedan flög jag iväg på pärlan för att träffa Maddisen och Emma. Vi åkte och bada i sjön. Emma fick plats där bak medan Madde trampade på bredvid. ;) Det var härligt att bada och svalka sig men jag tycker inte om den sjön... Scary as hell!
Jag kom precis hem och snart kommer några flickor hit för lite planering... Vi ska nämligen åka ut på en Västgötaresa! Skitmysigt! Och ikväll ska vi prata oss samman om vart vi vill åka m.m. Vi ska utnyttja våra fritidskort och ta med tält, mat och pengar och sedan ska vi utforska västra götaland! :D Haha. Typiskt oss. Men jag tror det kommer bli skit kul, ett litet äventyr! Och ett litet avslut på min semester. (Buhuhu, jag har bara nästa vecka kvar. Sedan börjar jag jobba...) Aja, jag tjänar iallafall lite stålars! Och sådant behövs alltid! ;)

Tjejerna kommer ganska snart så jag ska börja plocka ihop lite mys åså. Melon, glass och kakor is on the menu!  :)
Hoppas ni får en underbar kväll! Här kommer de sista bilderna på Varberg...
'
Söta Jessica
Vackra Madde on the beach!
Min färdkost under helgens gång...
Vad gör vi här? Haha.
Haha. Självutlösare
Här gillar't vi riktiga grejer!
'
Sötsnowsar!
Jag har masssssssssa mer bilder men om jag skulle ladda upp dem så skulle jag behöva sitta här hela natten lång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0