I did it ♥

Hej bloggen. Vet ni en helt sjuk sak? Jag, är nog den person som jag vet, som är mest beroende av närhet och att ha människor omkring mig... Jag är dessutom sjukligt mörkrädd och jävligt paranoid. Okej, det var inte detta som var den sjuka saken jag skulle berätta om. Utan andledningen till att den just är sjuk. Här kommer det: Igår var jag helt ensam i detta stor hus. Hela kvällen. Jag satt och åt mörk choklad, drack te och tittade på missade avsnitt av Bellatyrashow! :)
Det var verkligen inte kul, och jag var helt livrädd vissa stunder. MEN jag klarade det. Och jag tror inte ni förstår hur stort detta är! Jag vill i och för sig inte göra om det, för det var otroligt trist åså. Men nu är det gjort och ingen kan nu säga att jag inte vågar vara själv hemma en hel kväll! :)
Ni förstår nog inte hur stort detta är. Men detta ska firas! ;) haha
Gammal bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0