Peppad ♥

Varför är jag en sån jävla tidsoptimist!? Här sitter jag och lyssnar på musik. Eller nej. Jag lyssnar med lyrics så jag kan sitta och sjunga med. Typ karaoke. Men inom 25 minuter ska jag ha hunnit göra sallad, packat träningsväskan, välja kläder inför ikväll, ta på mig kläder (pyjamasen är fortfarande på), göra mig iordning. Hmm, jag är ju faktiskt i ganska god tid, om jag får säga det själv! :O Eller inte.
Och se nu! Här sitter jag och bloggar istället för att börja bocka av listan. Nej du dator lilla! Nu får du sova ett tag.
Ha en underbar lördag kära vänner! ♥
Här får ni ett knippe nostalgi från mig!♥ (och svara ärligt, Vem är inte med i facebookgruppen " vi som sjöng "racka macka phone" istället för Rock the microphone"?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0