Streeeeeeeeeeess ♥

Hej och hå! Jag är fortfarande hemma hos Agnes. Vi har varit på Ikea och handlat lite inredningsprylar till lägenheten. :) Hon och Johan ska rusta upp och "renovera" den lite. Ska bli kul med ett resultat! Men nu är vi båda helt slut och superstressade. Jag tror tyvärr inte att vi kommer hinna hem till träningen dom börjar vid halv sju. Dessutom skulle jag kunna somna nu på fläcken. Ögonen går i kors om mna säger så...

Btw. Alla bilder från Peace and Love kommer upp så snart som möjligt. De har blivit försenade pga av att jag inte varit hemma och att det har funnits mer "aktuella" bilder att lägga upp. :P Men de kommer, I promise!
Nu är det bråttom.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0