Time to sleep... ♥

Ville bara säga godnatt! Och att det känns ruskigt bra efter träningen. Innan var jag nästan lite nervös, för att inte orka åså. Och det gjorde jag kanske inte heller men det var inte så farligt som jag trott. Och efteråt känner man ju sig så sjukt duktig och bra! Självkänslopoäng på hög nivå! ;)
Imorgon ska jag först gå till jobbet (börjar bli van) Sedan ska jag in tills tan för att träffa min vän Lovisa.♥ Länge sedan vi träffades och hon är alldeles för rolig och snäll för att vara ngn man vill tappa kontakten med! Fina Lovisa!
Hoppas jag hittar något fint på stan också. Jag är så sjukt shoppingsugen... Inte bra!
oh shiiietpommfritt! haha. Nu blev klockan mycket... Puss och godnatt!
Nattinatti!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0