Torsdag ♥

Heellu! Idag är jag trööööööööööööööööööööööööööööööööööööött-.-
Vil sooooooooooooooooooova men det får jag inte. Jag ska nämligen torka gamlingar i rumpestumpen! Nja, inte riktigt. Men jag ska iallafall ta hand om gamlingar! Och jag funderar seriöst om man ska bli kaffeman. Då blir kanske lite piggare? Men ett problem, jag tycker inte om rent kaffe. Typ Kaffe latte går fint men inte vanligt svart...

Igår var jag ju i stan med Lolllofisen. Vi, eller jag blev lite besviken på utbudet med samtidigt ändå inte. För jag kom hem med ett par klackisar från Zara och två tischas från h&m. Är fortfarande lite osäker på skorna. Typ hur mycket de kommer komma till användning åså. Menmen!
Nu måste jag kilepeela! Puss och tuss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0