Peace And Love, Del 2♥

Haha, jag tvingade Madde att ta kort på varje outfit.
Vacker eller hur...? Hehe:O
Väl inne på festivalområdet. Här vart det allsång i socialdemokraternas tält haha.
Sweetiepie!
Peace And Love-flaska!
Människor av alla slag
Hoffmaestro, jag undrar vad detta band går på alltså! Energin tog ALDRIG slut.
Devendra Banhart & The Grogs
Hetaste hetingen, I fell in love! (Devendra Banhart & The Grogs)
The kooks... ;)
The kooks...
Måste säga att jag tyckte the kooks såg väldigt slitna ut. Typ sju svåra år...
Helt plötsligt flög en lisebergskanin förbi...
Haha, jag var tvungen. Den såg så grotesk ut... :P
Robyn, hon var så jävla bra!
Förlåt om ni tycker dessa publikbilder är lite ensidiga, men jag tycker det finns så mycket känslor i bilderna...
Robyn är sveriges fräckaste (kvinnliga) artist! (enligt min åsikt)
Sen vart det Kent! :)
Allt för denna gången, mer bilder kommer imorgon. Nu ska jag bada! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0