Vardagslyx ♥

Här sitter jag själv i köket och lyssnar på bra musik. När jag tittar ut genom fönstret känns det nästan som om det är en ruskig höstdag, blåsigt och regnet öser ner. Då man bara vill tända ljus och krypa upp i soffan med en kopp te framför en mysig film eller med en bra bok. Men termometern säger annat, ligger på stadiga 20 grader. Inte jätte varmt men ingen hösttemp. Egentligen är det bara en vanlig hederlig typisk svensk sommardag.

Nu tänkte jag ta en dusch, raka benen, fixa naglar och plocka de vilda brynen. Haha. Sedan ska jag ta ännu en kopp te och choklad! Lite vardagslyx på låg nivå men som gör väldigt mycket för humöret.♥
Hörs senare med fler bilder från Peace And Love...♥
'
Åh, längtar tillbaka till Varberg och det underbara vädret...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0