Vissa få dagar... ♥

Idag har jag varit ledsen. Av olika orsaker. Men egentligen har jag ingen egentlig orsak. Ibland är det bara så. Att man gråter utan att veta varför. Att man känner ångest utan att ångra något. Idag var det främst att jag kände mig ensam. Väldigt ensam, tråkigt, värdelös och ful. Jag saknar mig syster, hon kommer i morgon. Men jag ville att hon skulle varit här NU. Men jag förstår att hon vill och behöver vara med sin kärlek också. Jag är inte ens ensam. Jag har världens bästa föräldrar. Fast ibland, när man är ledsen, finns det bara en speciell famn som hjälper. Bara en person som fyller alla kraven och som kan ge tröst. Jag tror ni förstår vad jag menar. Och när den personen då inte finns där! Då spelar det inte jätte stor roll att hon kommer i morgon. För jag behövde/behöver henne nu, då, förut.
Det finns ingen kärlek som är så äkta och stor som den jag känner för min familj. Hela familjen. Mamma, pappa, syster och bror. Jag älskar er över allt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0