What happens in...♥

HejSvej!
Vart har jag varit det senaste dygnen? Ja, det kan man fråga sig!
Nej, så spännande är det ickepicke. Jag har helt enkelt varit hos en kompis i Göteborg. En vän jag inte träffat på länge, länge. Det var kul och mys att träffa henne. Vi var också med hennes kompis Malin. Söt tjej!

Ehm...Jo! Imorgon händer en kul sak. Jag, Jessica och Nora ska åka till kosteröarna (utanför strömstad) för att tillbringa helgen där! Det blir lite av ett äventyr med tältning och trangiakök, bad och sol! Jag tror vi kommer få en awesome helg! Eller, det måste det bli. På måndag börjar jag nämligen jobba, ända till skolan börjar igen!!! NOO!
Aja. Jag sutar iallafall halv tre varje dag, vilket är ganska chilliprillidillli! Men tänk att det bara är tre veckor kvar av hela sommarlovet! Helt insane... Hmm, från och med nu ska jag ta vara och utnyttja varje dag som är kvar av sommarlovet till fullo!
Shiiiet. Nu måste jag nog ta tummen ur röven och börja packa. Vad kan man behöva?
  • Underkläder
  • Badkläder
  • Oömma kläder
  • Tandborste
  • Sovsäck
  • Liggunderlag
  • Pengar
  • Handduk
  • Smink?
  • Tvål
Jag vet inte om det räcker. Men det är en början iallafall! Let's get started... Can't wait. ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0