Bästa på länge!♥

Åh, ingen mega bra update denna helgen asså.. Haha. Men innan jag kryper ner i sängen för att få lite skänhetssömn måste jag säga en sak. Denna helgen har fan varit den bästa på sjukt länge! Förutom att det fattades några få älskade personer. men annars, helt perfekt! Tack alla!

Idag har jag ju också varit med på en photoshoot.. ;) En kille vid namn Kristian samlar in bilder till sin portfolio. Jag fotades tillsammans med en annan kille. Haha, jag är 15 (snart) han var 22 år och typ 190 sm lång! Haha!
Bilderna skulle vara i 40-50tals stil. Detta var första gången jag gjorde ngt sånt här. Och jag kan säga att jag har nog aldrig varit så nervös inför något i hela mitt liv! Men det gick bra och alla var super trevliga! :)

Nu väntar jag på resultatet med spänning! Här kommer behind the scenes bilder som fotades av Nina. :)

Ja, jag sitter på styret. Har aldrig haft en så näradöden upplevelse förut... haha.


Jag står här barfota i gräset bland miljontals FETA spindlar och försöker se så kärleksfull ut som jag bara kan.

Trots att jag intalade mig jälv att jag aldrig skulle våga så gjorde jag det ändå. Och det är jag faktiskt lite stolt över. Men nu måste jag verkligen sova. Var bara tvungen att säga att min helg har varit heelt adorable! ♥

Puss och godnatt. Snart är det sommarlov! ♥

Kommentarer
Postat av: madde

Åh vad stolt jag är över dig min finaste älskling! :) <3

2010-06-06 @ 23:10:34
URL: http://madeleinesoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0