En dag kvar...♥

Jag fick gå hem tidigare från skolan idag. Andledning: Student firande! Finaste Tove har blivit stor och ska nu ta studenten. Helt sjukt! tycker dock att vädret kunde vara vackrare... :( lider med er som har er stora dag idag.

Imorgon är det skolavslutning! Gaaaaaaaaah! Jag vet inte varför men jag blir alltid lika nervös. I år ska jag dock inte sjunga. Thank god! Men jag är med i dansgruppen så jag ska svänga lite på höfterna istället.. Haha! ;)
Men tänk om jag glömmer dansen, eller ramlar? Nej, nu ska jag sluta tänka dåliga tankar. Jag kan dansen utan och innan och behöver inte vara ett dugg nervös. Vad betyder detta om 10 år liksom? Haha, egentligen spelar det ingen roll. Jag är och kommer alltid vara en jävligt nervös och paranoid liten prick.

Nu ska jag åka och titta när sötnosen springer ut! Paraflaxet glömmer jag inte hemma!

Puss!

Studentbarnet på peace and love, last year! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0