Vädret är inte på topp. Men vad gör det? Det ska bli jätte fint väder nästa vecka, veckan som kommer alltså. Så det är bara att hålla ut.
Kom hem för en stund sen efter att ha skjutsat Madde-padde hem. ♥ Hon har varit min lilla inneboende de senaste dagarna. Mys på det! Bör hända mer ofta tycker jag! Vi vaknade vi 11 och gick upp och käkade frukost samtidigt som vi tittade på den sämsta filmen jag någonsin sett... American pie 7. Se den inte! Jag tycker att de första american pie filmerna är helt retarded men de är ganska kul.. Och det finns fortfarande en liten handling i de filmerna. Men nu känner jag att det spårat helt totalt. Det enda man såg i hela filmen var tuttar, tuttar och tuttar. Kul i längden? Nja...Tummen ner för American pie 7! (killarna var inte ens snygga... Inte ngn...?)


Nu tänkte jag titta på lite gosspi girl innan jag åker iväg till matchsamling. Matchen börjar klockan 4. Därefter bär det in till stan med mami, moster och sötaste kusin Helena för ett biobesök! Prince of Persia blir det. Någon som sett den, var den bra? Sevärd?

Egentligen skulle jag vilja se Dear John men jag och Madde busade till det och såg den igår på: Tvshack. net. Älskar sådana sidor! Och btw, Dear John var den finaste filmen på länge! Kommer defenitivt se om den när den kommer ut på dvd. Så fint skådespel. Åh, hela magen bubblade av kärlek när man såg den. Haha. från och med nu är jag kär i Channing Tatum. Han och Amanda Seyfried spelar huvudrollerna. ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0