Fattas bara...♥

Hejsvej!
Mina ögon går i konstant i kors. Jag har aldrig varit såhär trött i hela mitt liv. Min natt har varit en mardröm. Bokstavligt talat. Jag har varit hur varm som helst hela natten och har svettats floder. Vaknat av mardrömmar m.m. Kvart i fem vaknade jag av att mamma var uppe och härjade. Då gick jag upp för att dricka ett glas vatten. Sen kunde jag inte somna om. Och klockan halv sex ringde väckarklockan. För halv sju gick min buss till stan. Idag har jag nämligen kört moppe på körskolan. :) Det var awsome!

Tänka sig. Igår hade jag knappt suttit på en stillastående moppe. Och idag körde jag runt på riktiga vägar. I riktiga rondeller, med riktiga bilar som mottrafikanter. Awsome, haha!

Men som sagt. Efter en dåligt nattsömn och en dag fylld av fart och fläng är jag nu helt slut. Och som om det inte var nog åkte jag med papi till borås för att köpa moppehjälm! :D Så nu har jag en fin och ny hjälm... Nu fattas bara körkortet... Och för att få det måste jag göra teoriprovet. Sedan är saken biff! :)
Åh, jag längtar! ♥



Kommentarer
Postat av: Beekeeping

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2011-06-03 @ 15:48:49
URL: http://beekeeping.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0