Hopplahejsan!

Titta så fina de blev. Vilket tips va?! Varför köpa ett par shorts på H&M elr Gina, som ni egentligen inte tyckte var helt rätt färg modell m.m? Istället kan ni försöka fynda ett par billiga byxor på rea och klippa lite.. :P Då behöver inte byxorna sitta så jätte snyggt och modellen behöver inte vara perfekt. Så länge de har rätt färg och slitning och sitter bra i midjan och över rumpan spelar det i slutändan ändå ingen roll. Jag själv var lite oroligt innan jag väl satte saxen i tyget.  Men nu är jag superglad och jag är väldigt nöjd över resultatet!
Here you go.( Innan: Ett par byxor med en ganska ful modell men med fin färg och slitning. Efter: Ett par snygga och ballaballa-shorts)
Weekday: 100kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0