Hur fint? ♥

Det blev varken bad eller göteborg för mig och Madde. Utan hon och jag la oss en stund i solen och käkade uppvärmda kanelbullar. Sedan tittade vi på matchen mellan Argentina och Sydkorea. Argentina totalkrossade stackars Sydkorea med 4-1. Det var inte orättvist att Argentina vann men 2-1 hade varit ett mer rättvist resultat enligt mig.

Jag kom precis hem efter att jag skjutsat hem Madde på flygande pärlan (moped). Det är lite riskabelt att åka nu innan jag gjort teoriprovet och fått mitt körkort men jag måste ju träna... Det dåliga och som gör att jag tycker det är läskigt att åka i trafiken är att ifall det skulle hända något gäller inga försäkringar eller någonting. Och om polisen tar mig kan jag åka dit för olovlig körning. Inte bra... Men varför skulle polisen vara här ute på landet och förspilla sin tid? Men jag kör så försiktigt och lugnt som jag kan! :)

Btw, idag har jag lackat naglarna i en annan färg. Inte en färg som man vanligtvis inte brukar ha på iallafall hela nageln. Men efter att jag sett hur fint det såg ut på Kenza så ville jag testa. Färgen jag har på mina naglar nu är vit! :) Det framhäver solbrännan och ser fräscht ut. Resultatet blev jättefint!



Vad tycker ni? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0