Hurry-Curry! ... ♥

Hej. Dagens planer var egentligen redan uppgjorda men nu vet jag inte hur det blir. ag skulle hänga med Madde och en annan tjej till stranden men nu verkar den andra tjejen vara sjuk elr nått. Och jag känner mig lite halv på att åka till stranden. Jag vill hellre in till göteborg och shoppa. Och då tänkte jag att jag och Madde kunde möta upp sis och picknika i slottskogen! Men just nu vet jag inte om hon tjejen kommer men hon ska ringa snart...

Jag har lovat att skjutsa madde en liten bit på moppen så hon är påväg hem till mig nu. Därför måste jag springa och sätta på mig ngt. Och om vi ska in till stan måste vi senast ta tolv-bussen.. Därför har vi ganska bråttom.. Men det fixar sig!

Later!♥

bad eller stan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0