Inte okidokan! ♥

Naj. Vädret är för tillfället inte okej! Någonstans. Och det ska tydligen fortsätta att vara så här trökigt väder hela veckan. Great! Jag som fyller år på fredag oså... :( Baj på den!

Idag har varit en stressig och trött dag. Jag har känt mig helt orklös. Men utflykten till naturhistoriska var kul. :) Även om jag var den enda som tyckte så. Haha. De andra åkte sedan hem men jag var kvar i stan med med mammas tillåtelse, vilket tydligen behövs. Andeledningen till att jag stannade var för att jag behövde köpa present till Tove som tar studenten imorgon! :D Men fanken va svårt alltså. Hoppas hon blir glad.
När jag shoppat klart hoppade jag och Aggy på tåget som (O)-lyckligtvis var försenat.. Gah, trött man blir alltså!

Nu ska jag bara ta det lugnt och pyssla lite. ;P Jag tror det blir mys framför "Äntligen Hemma" sen.  Det var mitt favvo-program när jag var barnrumpa. ;)

Puss!


Vädret i fredags, inte riktigt samma solsken just nu -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0