Måndag ♥

Hello sunshines!
Idag skiner solen så ut i naturen och njuuuut! Jag som försöker vara lite hurtig hade tänkt att gå ut på en morgonpromenix. Men...  -.- Jag är inte helt säker på vad som hände riktigt. Ehm. Det får kanske bli en eftermiddagspromenix istället?

Tillbaka till solen. Jag har ett litet problem. Eller jag står mellan valet och kvalet. Antingen ligga och steka, eller sitta inne vid datorn och titta på Gossip Girl och andra roliga serier... Jag måste egentligen plugga på inför körkortet. Men teoriprovet är ju inte förrän 8 juli. Fast veckan på Peace and love går ju bort och då är det inte så mycket tid kvar... Kanske lika bra att börja?



Gammal bild, checka in mitt brända bröst.. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0