Måndag ♥

Tjolatrosan!
Idag vart det måndag igen. En ny vecka har startat! Om en vecka har jag sommarlov. Vilket känns helt overkligt. Men helt, helt underbart. Dagar som jag har frihet att fylla med vad jag vill. Dagar som flyter ihop. Sena kväller ute i den ljumma nattluften. Långa stekande dagar på stranden. Picknik i parken. Tunna sommarkläder. Festival. Uteserveringar. Shopping. Åh, sommaren är helt klart bäst!
Fast för tillfället är det regn och rusk ute. Men det måste det bli ändring på. Snarast! :)

De sista skoldagarns innan skolavslutningen brukar alltid vara ganska så slappa och meningslösa. Vilket är skönt. Idag var min sista riktiga schemadag. Ganska så chill. Jag fick bland annat veta att jag har MVG i idrott! Glatt överraskad! :D Nu har jag, vad jag vet, 4 MVG och resten VG. Men jag vet inte om det tillkommer ngt mer eller så. Skulle dock inte tro det. Lärarna är ganska snåla med att sätta MVG:n i åttan. Men vi får se.

Jag hade inte tänkt att lägga upp ngn outfit idag. Har inget snyggt att bjude på! ;) Bara jeans och tischa. Helt simpelt och tråk. Men ibland orkar man helt enkelt inte. Jag hade dock tänkt att bege mig ut på en lååååång powerwalk i min ensamhet om en liten stund. Inte helt ensam, ipoden för hänga på. Den sviker aldrig! ;)

Och eftersom det inte bjuds på en outfit idag får ni nöjja er med lite tjusiga bilder på vackraste sis från i lördags! ♥




Vackraste systeryster. I slutet började det dock spåra lite... haha! ♥

Kommentarer
Postat av: Aggy

What a bildbomb Signe!!!!!!

Love you min guldstensis <3

2010-06-07 @ 22:25:33
Postat av: Emma L

ni är väääldigt lika! och lika fina :)<3

2010-06-09 @ 07:49:34
Postat av: Anonym

ni är väääldigt lika! och lika fina :)<3

2010-06-09 @ 07:50:02
Postat av: babby

Så sjuuuuuukt lik Agnes!!

2010-06-14 @ 21:47:40
URL: http://lindababby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0