MÄtt som en plätt, men inte på ett gött sätt! ♥

Hmm, kanske lite klurig rubrik men I think you get it. Om inte så menar jag att det finns två mättnads känslor. En där du känner dig härligt lagom mätt. Och den då du känner dig illamående, orörlig, tjock och äcklig. Jag brukar få den sistnämnda. Don't ask me why...

Kanske för att jag levt på tårta, bullar och marabou schweizernöt hela dagen -.- Ingen riktigt mat. Bra jobbat Signe Gry! Men imorgon börjar fan nya livet! Jag mår verkligen inte bra av att leva som jag gjort de senaste dygnen. Allra minst min mage. -.- Naj, imorgon blir det stenhårt! NO sugar!!

Dessutom blir jag så jäkla trött och på dåligt humör av att äta för mycket socker. :P


På tal om något helt annat. DET GICK JÄTTEBRA ATT KÖRA MOPPE. Det var skitläskigt men jag klarade det. :D Jag vet i och försig inte hur det kommer gå ute på vägarna men man får ju börja någonstans..(skolgården)

Imorgon ska jag till körskolan igen. I fredags var jag där men då var det bara teori. Imorgon ska vi köra i fyra timmar. MITT I STAN! Im gonna die! Im gonna die!

Därefter är det bara teoriprovet kvar. Sedan är jag stolt ägare av AM-körkort! :D
Kursen börjar halv åtta på morgonen och jag ska ta bussen in till stan så jag ser fram emot att gå upp halv sex! Eller inte. Men jag måste och jag vill inte vara för trött imorgon, därför ska jag bumsa i säng nu. Eller jag ska titta klart på matchen mellan Australien och Tyskland. Sen.

Hoppas ni haft en superduperdag!



Bild på mig och Mami. När hon fick se mina betyg, haha!   ♥






Kommentarer
Postat av: Amundmoa

Very good guestbook. Interesting!

2011-03-07 @ 15:08:55
URL: http://amundmoa.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0