Peace and love

Hej! Vi lever och allt är underbart. Men jag är lite smått irriterad över att jag släpat med mig en dator för att kunna blogga men att det inte finns ngt internet. Så nu bloggar jag från maddes mobil. Och jag har försökt att komma in på bloggen tidigare, i bilresan hit. Men då vart inte internet tillräckligt starkt. Men nu. ÄNTLIGEN. Har jag kommit in. Tyvärr kommer jag inte kunna blogga varje dag som det var tänkt. För det kostar ganska mycket för Madde. Men vi har det super bra och ligger för tillfället och solar på ngn strand. Festivalen går inte igång på allvar förrän på torsdag typ. Så vi njuter av det fina vädret så länge. Hoppas allt är bra med er. Jag kommer kanske med en liten update senare i veckan. Puss och kram från dalarna!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Trist att det inte finns internet :S

2010-06-30 @ 12:30:25
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0