Skolavslutning 2010 ♥

Det känns helt overkligt att det redan gått två dagar av sommarlovet. Sjukt. Orealistiskt. Menmen.
Själva skolavslutningen var jättefin. Men alla var som vanligt lite otåliga och ville ha sommarlov så fort som möjligt. Det var många uppträdanden. Band som spelade låtar och vi i dansgruppen som dansade. Enligt tradition sjöng också alla nionde klassare en omskriven låt. Alltid lika kul, och man hör som vanligt aldrig vad de sjunger. Haha. Som tur var fanns texten på stora bildskärmar så man såg iallafall. :)

När alla uppträdanden var klara, när rektorn hållit sitt tal och efter vi gemensamt sjöng "Den blomstertid nu kommer", gick alla klasser tillbaka till sina klassrum. Där blev det betygsutdelning.

Och vet ni vad? Jag har höjt mig i SEX ämnen. Så för tillfället har jag 6 MVG och resten VG. :) Inte dunderbetyg. Men de flesta lärare är ganska snåla med betygen i åttan. Men min hemkunskapslärare sa att hon var jätte osäker på mitt betyg. Att jag låg väldigt nära ett MVG. Det är lite samma med svenskan. Aja, vi ser hur det blir. Jag har ju faktiskt 250 poäng och huvudsaken är att jag kommer in på det gymnasiet jag vill.

Here are some pictures from the skolavslutning! My sis is the photographer, haha. :)


Jag i orangea linnet.. ;)

Haha, andra dansen. Då dansade vi till Telephone... ;)

Elevensval pop/rock.

Niondeklassare...

Haha, alla lärare sjöng även en liten truddilutt! ;)

Detta var några bilder... De flesta blev så suddiga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0